Často kladené dotazy

Na této stránce naleznete nejčastější otázky a odpovědi k ubytování a službám Autocampu Sedmihorky, v. o. s.

  • Od kolika hodin se můžeme ubytovat?

    S vlastním stanem či karavanem kdykoli v rámci otevírací doby recepce (najdete v kontaktech), ostatní od 15:00 do 17:00 hodin, případně po telefonické domluvě.

  • Do kolika hodin je třeba opustit ubytování?

    Odjezd se liší dle typu ubytování: chatky a mobilní domy do 10.00 h, karavany do 11.30 h a vlastní stany do 14.30 h.

  • Je možné si rezervovat konkrétní karavanové stání/stání vedle sebe/větší stání?

    Konkrétní stání pro karavany nerezervujeme. Rezervace přes on-line formulář je pro Vás zárukou, že se do kempu vejdete. Vybíráte si z právě volných stání v čase Vašeho příjezdu.


  • Je možné změnit termín pobytu?

    Termín pobytu měnit nelze. Původní objednávku můžete zrušit přes odkaz, který Vám byl zaslán v potvrzení rezervace. Následně je třeba provést novou rezervaci na nový termín.

  • Je nutná rezervace pro vlastní stan?

    Na stany rezervace neděláme, můžete přijet kdykoliv. Jen si v období prázdnin a exponovaných termínů ověřte v aktualitách na našem webu či fb, zda nemáme stop stav.

  • Proč se k vám nemůžu dovolat?

    Protože právě ubytováváme hosty nebo jsme v areálu kempu. Zkuste to později.

  • Do kolika hodin je možné přijet?

    S vlastním stanem či karavanem v době otevřené recepce, do chatek a mobilních domků do 17 hodin. Pro pozdější příjezd kontaktujte recepci.

  • Je možné platit kartou?

    Ano. Jak ubytování, tak nákup zboží na infocentru. Pouze vratné kauce je třeba hradit v hotovosti.

    Dále je možné platit kartou v kavárně a dětské herně Mlýn a v kiosku u recepce. Kartou je možné platit též za ubytování na Penzionu Podháj.

  • Kde je nejbližší bankomat?

    U recepce.

  • Je možné si rezervovat konkrétní číslo chatky?

    Při rezervaci zadejte do poznámky Váš požadavek. Snažíme se všem maximálně vyhovět. Záleží však na požadavcích hostů, kteří si udělali rezervaci před Vámi a na rozmístění chatek v areálu – viz mapa areálu kempu v popisu ubytování.

  • Co mám dělat, když si chci prodloužit rezervaci?

    Udělejte si novou rezervaci přes rezervační systém a do poznámky napište číslo rezervace, na kterou si přejete, aby pobyt navazoval.

  • Můžu si postavit stan u chatky?

    Ne. Na stany jsou vyhrazené stanové louky. U chat to není možné kvůli údržbě zeleně, chodu kempu a zachování relaxačních zelených ploch mezi chatkami.

  • Můžu si postavit stan na karavanovém stání?

    Ano, ale pouze v případě, že na karavanovém stání stojí váš karavan nebo obytný vůz. Stan je za poplatek dle ceníku. Samostatně stan na karavanovém stání stát nesmí. Zabírá místo pro karavany, kterých máme podstatně méně, než míst pro stany na stanových loukách. 

  • Můžu si vzít svůj gril?

    Ano, v případě, že neničí trávník.

  • Je možné pobyt platit kartou BENEFIT, EDENRED nebo SODEXO?

     Ne.

  • Jsou lůžkoviny v ceně?

    Ano a lůžkoviny jsou povlečené. Ručníky a osušky v ceně nejsou.


  • Mohu si vzít do kempu psa nebo jiné zvíře?

    Pobyt se psem je možný. Při příjezdu je potřeba nahlásit registrační číslo zvířete (číslo očkovacího průkazu nebo tetování, číslo čipu). Za zvíře uhradíte poplatek dle ceníku. V kempu může všude kromě písčité pláže. Psi mohou do vody z druhé strany rybníka nebo z mol u příjezdové cesty do kempu.

  • Kde můžu postavit přístřešek?

    V rámci karavanového stání či na loukách k vlastnímu stanu dle poplatku v ceníku. Mezi chatkami se přístřešky stavět nesmí. Je to kvůli údržbě zeleně, chodu kempu a zachování relaxačních/zelených ploch mezi chatkami.

  • Půjčujete dětskou postýlku?

    Nepůjčujeme. Můžete si přivézt vlastní. Vejde se Vám i do malých chatek.

    Na Podháji je dětská postýlka k dispozici.

  • Jaký je stav vody na koupání?

    Aktuální informace rozmisťujeme kolem rybníka. Informace naleznete také na /koup_se_sedmihorky/

  • Jak se k vám dostanu veřejnou dopravou?

    Vlakem nebo autobusem do zastávky Karlovice-Sedmihorky.  Odtud je to do kempu pěšky cca 1 km. Je možné využíti sezónních turistických autobusů: /cs/cykliste/turisticke-autobusy-2022.html

  • Jak je to s přípojkami na proud pro stanaře?

    Jsou po obvodu louky U Rybníka, U dubu a na Kozákovské louce – viz mapa u popisu ubytování. Doporučujeme si vzít kabel delší než 30 metrů. Připojení k proudu je za poplatek dle aktuálního ceníku.

  • Jak fungují sprchy?

    Na 20 Kč mince.

  • Jaké je vybavení společné kuchyňky?

    Plynové sporáky, rychlovarná konvice, mikrovlnné trouby a tři velké ledničky s mrazáky.

  • Je v kempu možnost praní a sušení prádla?

    Na dámských WC u společné kuchyňky jsou k dispozici za poplatek 20 Kč pračka a sušička. Praní možné pouze na 40 °C. Dřezy pro ruční praní jsou z boku sociálek u pláže.

  • Co mám dělat, když mi pobyt hradí zaměstnavatel?

    Fakturovat můžeme pouze na to, co je majetkem kempu. Bohužel to tedy není možné na vlastní stany. Rezervace probíhají přes online rezervační systém zde: / Aby rezervace vznikla, je do 15 minut třeba zaplatit 50 % zálohu. Pokud Vám zaměstnavatel hradí pouze část pobytu, je to třeba uvést do poznámky u rezervace. Do poznámky napište výši příspěvku a fakturační údaje na zaměstnavatele. Následně zašleme fakturu na Váš e-mail, který uvedete při rezervaci. Po uhrazení faktury zasíláme na Váš e-mail daňový doklad pro zaměstnavatele. V případě, že bude výše příspěvku vyšší, než doplatek za ubytování, bude Vám záloha vrácena zpět na účet.


  • Co mám dělat, když potřebuji mít na dokladu fakturační údaje firmy?

    Fakturační údaje uveďte při rezervaci do poznámky.  V opačném případě se domluvte se službou konající recepční před tím, než doklad zaplatíte.

  • Co mám dělat, když chci mít jistotu, že budeme mít místo pro stany vedle sebe?

    Rezervace na stany neděláme. Přijeďte co nejdříve, abyste si mohli vybrat místo, které se Vám líbí a kde můžete být pohromadě.